{အသက္ေမြး၀မ္းေက်ာင္း မဟုတ္ခဲ့ေပမယ့္ ခံစားခ်က္ေတြနဲ႕ျပည့္နွက္ေနတဲ့ အႏုပညာျမစ္တစ္စင္းကေတာ့ ကၽြန္ေတာ့္ႏွလံုးသားအတြက္ အဓိက ေရေသာက္ျဖစ္ တစ္ဆင္းပါပဲ}

Saturday 19 February 2011

*ေဖေဖ သူမ အတြက္ ပန္းသီး တစ္လံုး ပို၀ယ္ခဲ ့ပါေနာ *

Views

" အတိတ္ က ျပကၡဒိန္ စာျမက္နွာ အေဟာင္း တခ်ိဳ ့တုန္ကေပါ့"
... ခပ္စြာစြာ .ေကာင္မေလးတစ္ေယာက္နဲ ့ ကၽြန္ေတာ္ အေျပးျပိဳင္ဘူးခဲ ့တယ္..
ယုန္နဲ ့လိပ္ မဟုတ္တဲ ့ အဲဒီဇာတ္လမ္းမွာ..ကၽြန္ေတာ္ (ဖား) တစ္ေကာင္ျဖစ္သြားခဲ့တာေပါ့..
"အျဖစ္က" 'ဒီလိုဗ်


အဲဒီ့ ေန့က ကၽြန္ေတာ္ရဲ ့ ေဖေဖ ျမီဳ ့တက္ပီး ျပန္လာေတာ့ သူသား အခ်စ္ တံုး ေလးကၽြန္ေတာ္အတြက္
ပန္းသီး အေကာင္းစားတစ္လံုး ၀ယ္ခဲ ့တယ္ေလ..
ေခ်ာင္ႀကႀက ေက်းေတာရြာ ေပစုတ္စုတ္ ေလးမွာ လူျဖစ္ခြင့္ ရခဲ ့တဲ ့ ကၽြန္ေတာ့္အတြက္ေတာ့
ေဖေဖ့ ၀ယ္ခဲ ့တဲ့ ပန္းသီး ေလးက ကၽြန္ေတာ္အတြက္ေတာ့ ေပ်ာ္ရႊင္ဖြယ္ရာ လက္ေဆာင္မႊန္ တစ္ခုေပါ့
ေဖေဖ က အဲဒိပန္းသီး ေလးကို ကိုင္းပီးေတာ့ ကၽြန္ေတာ္နဲ ့ ကၽြန္ေတာ္ရဲ ့သူငယ္ခ်င္း ခပ္စြာစြာ ေကာင္းမေလးကိုေမးတယ္
.."ကဲ သားနဲ ့ သမီး ကို ေဖေဖ တစ္ခုေမးမယ္ ေဟာ ဒီပန္းသီးေလး က တစ္လံုပဲ ရွီေတာ့ တစ္၀က္ဆီ မွ်ေ၀စားႀကမလား
ဒါမွ မဟုတ္ ဒီက ေန ေဟာဟိုက သစ္ပင္ နားကိုေျပး ပီးရင္ဒီျပန္လာ အရင္ေရာက္ေအာင္ ေျပးလာနိုင္သူက ဒီပန္းသီးေလးကို စားရမွာေပါ့ ..ကဲ ေျပာသားတို ့ မွ်ေ၀စားႀကမလား ဒါမွ မဟုတ္ အေျပးျပိဳင္းႀကမလား " တဲ ့......
ကဲဗ်ာ ေဖေဖ့ ရဲ ့စကား အျပီးမွာ ကၽြန္ေတာ္ ေတာ္ေတာ္ေလး ေႀကာင္ သြားမီတယ္ ..ဘာလိုလဲ ဆိုေတာ့
သူမ်ားနဲ ့မတူ ေျမာက္ရွံဳးေအာင္ ေဆာ့နိုင္တဲ ့ကၽြန္ေတာ္ ေလ အရင္ေန ့က ကျမင္းေက်ာ ထ ထားလို ့ ေခ် ေထာက္မွာ
ေျငွာင္စူး ဒဏ္ရာနဲ ့ ဆိုတာ ေဖေဖ သိရက္နဲ ့ ဒိလို ဘာေႀကာင့္ ေျပာရတာလဲ ေပါ့။။
ကၽြန္ေတာ္ ေတြေ၀ ေနခ်ိန္ မွာပဲ ကၽြန္ေတာ္ရဲ တဦးတည္းေသာ ကစား ေဖာ္ ခပ္စြာစြာ ေကာင္မေလးက
" သမီး ျပိုင္မယ္ ဦးဦး့" တဲ့ ..
သူကျပိုင္မွာေပါ့ ကၽြန္ေတာ္ေခ်ေထာက္မွာ ဒဏ္ရာႀကီးနဲ ့ေလ ျပိုင္ရင္ သူပဲ နိုင္မွာ ဆိုတာ ငတိ မေလးက ႀကိဳတြက္ပီးသားေလ
( ကႎစၥ မရွီပါ) ။။။ မိန္းမ တစ္ေယာက္ရဲ ့ စိန္ေခၚ ကမ္းလွမ္းခ်က္ကို ျငင္းပယ္ဖို ့ ကၽြန္ေတာ္အဲ ဒီေလာက္ သတိၱ မမဲ ေသးပါ
" သားလဲ သူကို နိုင္ေအာင္ ေျပးျပ မယ္ ေဖေဖ "ဆို ေတာ့ ေဖေဖ က ကၽြန္ေတာ္ကို ျပံုးျပံဳး ေလးႀကည္ေနတယ္
(အဲဒီတံုးက ေဖေဖ့ ရဲ ့အျပံဳးကို ကၽြန္ေတာ္ နားမလည္ခဲ ့ပါ)
ကဲ ရွည္ရွည္ ေ၀းေ၀း မေျပာ လိုေတာ့ပါ ။။။
ထိုျပိုင္ပြဲ ကၽြန္ေတာ္ ရံွဳး ခဲ့တာေပါ့ ......


အနိုင္ရသြားတဲ ့ ငတိ မေလးကေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ အတြက္မျဖစ္လိုက္ရတဲ ့
ပန္းသီး ေလး ကိုကိုင္ပီးေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ကို ေျပာေသးတယ္ " "ဒုတိယ" ရယ္ "ဒုတိယ"က ဘယ္ေတာ့မွ ပထမ မျဖစ္နိုင္ပါ၀ူးဟာ.
ဟားးးးးးးးးးးးဟားးးးးးးးးးးးးတဲ ့ဗ်ာ ။။။။
(ေတာက္) ခံျပင္းလိုက္တာ သူမ ရဲ ့ ေလာင္ျပံဴးေလးနဲ ့ႀကည္တဲ ့အႀကည္ေတြက ကၽြန္ေတာ္အသဲ ကို ေမႊေနွာက္ေနသလိုပဲ
ခံစားရခက္လိုက္တာ ရွက္လိုက္တာလဲ လြန္ေရာပဲ ။။
အရြယ္ နဲ ့ မလိုက္ေအာင္ ေဒၚသေတြ ထြက္ေနတာ ရင္ထဲမွာ လဲ ပူေလာင္ေနတယ္
သူမ ကိုေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ ဘာမွ မေျပာပါ၀ူး ရင္ထဲမွာေတာ့ " နင္ မွက္ထာေပါ့ ဟာ ငါဘာေကာင္ဆိုတာ တေန ့နင္သီေစရမယ္"
( ဘာညာ)(ဘာညာ) ေပါ့ အဲဒီတံုး ကေလး ဆိုေတာ့ ကေလး အေတြးေပါ့ ဗ်ာ ။။။။။
ငတိ မေလးလဲ ပန္းသီး ေလးစားလို ့ ကုန္ခံ နီးေလးေရာက္ေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ကို
သူစားပီး သား ပန္းသီး အပဲ ေလး လာေႀကြး ရွာတယ္ ..။။။။။။။။။။" နင္လည္း စားအံုးေလဟာ ၊ဒုတိယ၊ ငါက က ပန္းသီး မစားဖူး၀ူးဟ
အခုမွ စားဖူးတာ အရမ္းေကာင္းတာပဲဟာ " ။။။။။။.....တဲ ့
......ကၽြန္ေတာ္ရင္ထဲမွာ ဘာကို အမည္ေဖာ္ရမွန္း မသိတဲ ့ ခံစားခ်က္တစ္ခု ျဖစ္သြားတယ္.....
ကၽြန္ေတာ္ သူမွ ရဲ ့ကမ္လွမ္းခ်က္ကို ဂရု မဆိုက္ပဲ ေဖေဖ ့ ဆီ ကို အေျပးကေလးသြားလိုက္တယ္
ေဖေဖ့ နားကိုေရာက္ေတာ့ ေဖေဖ့ ကိုေမာ့္ႀကည့္ျပီး ကၽြန္ေတာ္ ရင္ထဲက ထြက္က်လာတဲ ့ အသံ ေတြ ကတုန္ကရင္နဲ ့ပဲ
ေျပာခ်လိုက္ တယ္ ...။။။..။။။။။။။။။။။။။(" ေဖေဖ ေနာက္တစ္ခါ ျမိဳ ကိုသြားရင္ သူမ အတြက္ ပန္းသီး ပို၀ယ္ခဲ ့ပါေနာ္
သူက ပန္းသီး မစားဖူး၀ူးတဲ ့ ေဖေဖ ရ" ....)။။။။။။။။။။။။။။...ေဟာ့ ..(ေဖေဖ ခုဏ လိုပဲ တစ္ခါ ထပ္ျပံဳးျပန္ပီ)
..ေဖေဖ က ကၽြန္ေတာ္ကို ျပံဳးျပံုးေလး နဲ ေျပာတယ္ " ေအးပါသားရယ္ ၀ယ္ခဲ ့မွာေပါ့ ".." လာသား
လူေလး ေခ်ေထာက္ နာေနပီ မဟုတ္လား ေဖေဖ ေဆးထည့္ ေပးမယ္ေလ"..။။။။


ဘာေႀကာင့္မွန္းမသိပါပဲ ..ကၽြန္ေတာ္ ရဲ ့ငတိ မ ခပ္စြာစြာ ေလးကိုလွမ္းႀကည္မိလိုက္တယ္..
သူမ ကေတာ့ ...ဘာကို မွ စိတ္၀င္စားပံုမေပၚ
သူစားလက္စ ပန္းသီး ေလးကိုပဲ
အေစ့ ေတြပါ မက်န္ ၀ါးစား ပစ္ေနပီ ထင္ပါရဲ ့....။။။။။။။။။( သူငယ္ခ်င္းမ်ား အားလံုးလဲ မွ်ေ၀ခံ စားနိုင္ႀကပါေစလို ့) ။






No comments: